Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Przedszkole przyjmuje i załatwia sprawy
dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- dokumentację kancelaryjną - wg instrukcji kancelaryjnej,
- dokumentacje kadrową i finansową wg odrębnych przepisów
SPRAWY PROWADZONE PRZEZ PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 137 - INTEGRACYJNE
EDUKACJA:
- zapisy do przedszkola,
- obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
- wydawanie informacji o dziecku,
- prowadzenie dzienników zajęć przedszkola.
SPRAWY ADMINISTRACYJNE:
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole,
SPRAWY KADROWE:
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
SPRAWOZDAWCZOŚĆ:
- raporty,
- sprawozdania.
ARCHIWUM:
- akta osobowe pracowników,
- dzienniki zajęć przedszkola,
- protokoły z zebrań Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
- zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola,
- dokumentacja Rady Rodziców,
- dokumentacja finansowa przedszkola.
FINANSE PRZEDSZKOLA:
- sprawy dotyczące działalności finansowej przedszkola udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolującemu placówkę.
TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW
- Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, wydawanie decyzji, opinii, legitymacji, biletów dla rodziców dzieci niepełnosprawnych, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi: dyrektor przedszkola (w każdy wtorek w godz. 9 - 17)
- Odpłatność za przedszkole: samodzielny referent ds żywienia w ustalone dni każdego miesiąca (informacja na tablicy ogłoszeń).
- Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup.
- Konsultacje indywidualne dla rodziców: nauczycielki grup – raz na kwartał (informacja na tablicy ogłoszeń).
- Konsultacje indywidualne dla rodziców dzieci niepełnosprawnych: specjaliści i pedagodzy specjalni – raz na dwa miesiące (informacja na tablicy ogłoszeń).
SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW:
- sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie,
- sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia trudności.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 28-10-2010 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 545